вторник, 9 октября 2018 г.

А Гафт был чертовски прав!!!!

Інколи, а можливо і все частіше я задаю собі питання" Яка я?"

Мабуть ,з часом я стала сама собі більш зрозумілою,цінною,цікавою і достатньою. Стала краще розуміти будову свого внутрішнього світу. А він ,як старий оповитий історіями і привидами дім, я б навіть сказала - родове гніздо !!!
В цьому будинку навіть самі незрозумілі рішення і реакції обумовлені тим, як це проходило багато разів в історії мого роду . І цей дім,це родове гніздо,це Я!
Мені надзвичайно дорога кожна його тріщина, незрозумілий закуток в його плануванні, кожна стара вікна рама,скипуча підлога - якщо не любимо, то по крайній мірі знайомі, вони мої.
Я по - тихеньку його ремонтую, латаю свої старі рани на його стелі,підлозі, стінах, вставляють нове скло, в потріскані рами, але не хочу іншого, це мій дім, це -Я!
Я змінююсь і на краще!!!
Дякую тобі, мій Паганіні!



Комментариев нет: